Szanujemy czas i przede wszystkim pieniądze naszych klientów, dlatego też każde zlecenie staramy się wyceniać indywidualnie. Tym sposobem zapewniamy naszym klientom szansę na najlepsze ceny i profesjonalne usługi. Jeśli chcesz w minutę poznać dokładną cenę wyślij zdjęcie elementu do czyszczenia MMSem (wyślij na numer 691692522) (pracujemy 7 dni w tygodniu od 7.00 do 22.00). Ogólny cennik czyszczenia kanap i innych mebli tapicerowanych – znajdziesz niżej.

Skontaktuj się z nami:
Zadzwoń lub wyślij SMS: 691692522 (opłata za połączenie, zgodnie z cennikiem Twojego operatora).
Godziny otwarcia: ustalane indywidualnie (dopasowane do Twoich potrzeb). Pracujemy 7 dni w tygodniu od 7.00 do 22.00.
Cennik czyszczenia mebli tapicerowanych:
- Krzesło (siedzisko): 10 zł / Krzesło (siedzisko + oparcie): 15 – 20 zł;
- Pufy meblowe: 20 – 60 zł.
- Krzesło biurowe: 40 – 50 zł.
- Fotele wypoczynkowe: 60 – 70 zł.
- Wersalki: 120 – 150 zł.
- Narożniki (do 2,5 m długości): 150 – 200 zł.
- Narożniki (powyżej 2,5 długości): od 190 zł do wycena indywidualna.
- *”funkcja spania” 30 – 40 zł
Dodatkowa oferta:
- Materac 1 os. (do 100×200cm, obie strony): 90 zł
- Materac 2 os. (od 100×200cm, obie strony): 100 zł
- Wykładzina 15-20 zł / m²
- Dywany: 25-35 zł zł / m²
*Minimalna wartość zamówienia 120 zł.
*Dojazd na terenie Bnina / Kórnika GRATIS. Poza obszarem cena dojazdu do ustalenia.
*W przypadku bardzo dużych zabrudzeń, cena może wzrosnąć do maksymalnie 50% wartości podstawowej. O fakcie tym zawsze informujemy klienta na miejscu, przed przystąpieniem do prac.
Od czego zależy cena wyczyszczenia kanapy czy innych usług sprzątających?
Przy każdym zleceniu chcemy zapewnić uczciwą i rzetelną wycenę świadczonych usług. Dla precyzyjnego i uczciwego określenia cennika usług sprzątających (jak choćby czyszczenia kanapy), niezbędne jest przeprowadzenie krótkiej rozmowy i ustaleniu kilku faktów. Najłatwiej wycenić każdą usługę na podstawie zdjęcia i krótkiej rozmowy.
Co ma wpływ na cenę usługi?
✔ Wielkość czyszczonego mebla czy obiektu;
✔ Ilość i typ środków chemicznych, jakie musimy użyć;
✔ Rodzaj sprzętu, jaki angażujemy do danego zlecenia;
✔ Stopień zabrudzenia danej rzeczy bądź obiektu;
✔ Ilość pracowników, których musimy zaangażować do danego zlecenia;
✔ Odległość od naszej bazy;
✔ … oraz wiele innych mniejszych elementów.